Szczegóły ogłoszenia


ManpowerGroup Sp. z o.o.


Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

OKN/037/PSE



Opis stanowiska:

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi
  • Przyjmowanie i kompleksowe rozwiązywanie zgłoszeń oraz udzielanie wsparcia w zakresie problemów technicznych
  • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami
  • Rozwijanie bazy wiedzy produktowej
  • Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

Miejsce zatrudnienia: Szczecin, Polska



Wymagania:

Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

  • Osobą znającą język niemiecki w stopniu zaawansowanym
  • Osobą komunikatywną o wysokiej kulturze osobistej, posiadającą doświadczenie w obsłudze klienta lub chcącą je nabyć
  • Świetnym organizatorem własnego czasu pracy
  • Osobą zorientowaną na realizację wyznaczonych celów
  • Proaktywną i dynamiczną osobą lubiącą działać na pełnych obrotach

Wymagany język niemiecki, na poziomie: płynny biegły

Wymagany język wszystkie języki, na poziomie: płynny biegły


Oferujemy


Co w zamian?

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, świetnej atmosferze i środowisku sprzyjającym rozwojowi zawodowemu
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego planu studiów (możliwość pracy od piątku do niedzieli)
  • Pakiet szkoleń - w tym początkowo kompleksowe wdrożenie
  • Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Kursy z języka angielskiego i niemieckiego
  • Indywidualne dofinansowania do szkoleń / kursów
  • Dofinansowanie do dojazdów lub biletu na komunikację miejską
  • Codzienny kontakt z językiem obcym




Nie odkładaj swojego rozliczenia!

Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!

Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!