Devire
DEMW?05512
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, jednej z największych w Polsce firm inwestycyjno-deweloperskich, poszukujemy Eksperta CRM.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przewodzenie projektowi wdrożenia i rozbudowy systemu do kompleksowego zarządzania relacjami z klientem (w projekt zaangażowany jest m.in. Prezes Pionu Residential, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor IT, Finanse, Marketing)
- współpraca z klientami wewnętrznymi, analiza otrzymanych założeń biznesowych i przekładanie ich na założenia informatyczne (nie powinny być Tobie obce procesy i standardy wytwarzania, testowania i wdrażania oprogramowania)
- krzewienie filozofii i kultury biznesu skierowanej „na klienta”, zapewniającej efektywne procesy marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażowej
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami
- późniejsza odpowiedzialność za inicjowanie kampanii marketingowych i sprzedażowych (planowane ramy czasowe, etapy kontaktów, typ kampanii, segment klientów, przewidywana grupa docelowa, KPI)
- współtworzenie polityki kontaktu z klientem
Nasz Klient zapewnia:
- szansę objęcia roli lidera projektu, który wdroży i rozwinie system CRM dla jednej z największych w Polsce firm inwestycyjno – developerskich
- atrakcyjne wynagrodzenie
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- co najmniej 3-4 letnie doświadczenie we wdrażaniu/rozwoju systemów w obszarze wspomagania procesów biznesowych (preferencja: systemy typu CRM)
- zdolności analityczne i zorientowanie na potrzeby biznesowe klienta
- co najmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego
Miejsce zatrudnienia: Warszawa, Polska
Wymagany język angielski, na poziomie: płynny biegły
Wymagany język wszystkie języki, na poziomie: płynny biegły
Nie odkładaj swojego rozliczenia!
Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!
Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!