Devire
DEKKO05730
Opis stanowiska:
Naszym klientem jest światowy lider, który od 25 lat w Polsce wspiera rynek farmaceutyczny wraz ze wszystkimi uczestnikami tego rynku tj. firmy farmaceutyczne, apteki, szpitale.
Aktualnie poszukujemy osoby, która będzie wspierała Klientów w kwestiach technicznych / IT z biegłym j.francuskim i bardzo dobrym j. angielskim. Do Twoich zadań należeć będzie:
• obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych (zarówno zagadnień sprzętowych, jak i programowych),
• udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT,
• wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i korzystania z sieci komputerowej.
Nasz Klient Zapewnia
• atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i stopnia znajomości języków,
• rozwój w obszarze IT,
• możliwość wewnętrznego awansu,
• praca w międzynarodowym środowisku,
• możliwość do wyspania się :) praca zmianowa, pon-pt w godzinach: 8-20.
U Kandydatów zwracamy uwagę na
• biegłą znajomość j. francuskiego i bardzo dobrą j. angielskiego,
• zainteresowanie i chęć nauki zagadanień IT,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• samodzielność w ramach powierzonych obowiązków,
• doświadczenie we wsparciu technicznym lub customer service,
• zainteresowania techniczne.
Miejsce zatrudnienia: Warszawa, Polska
Wymagany język angielski, na poziomie: płynny biegły
Wymagany język francuski, na poziomie: płynny biegły
Nie odkładaj swojego rozliczenia!
Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!
Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!