Szczegóły ogłoszenia


Adecco Poland Sp. z o.o.


Koordynator obsługi klienta

09022018/SOS



Opis stanowiska:

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień od przydzielonych klientów
  • Kontakt i współpraca z klientami zagranicznymi
  • Koordynacja działań mających na celu realizację zamówień klienta wraz z dotrzymywaniem terminów
  • Współpraca z działami administracji cen, finansów, logistyki, planowania produkcji oraz marketingu
  • Kontrola aktualnej wielkości zamówień i ich prognoza

Miejsce zatrudnienia: Sosnowiec, Polska



Wymagania:

Od kandydatów nie wymagamy doświadczenia na analogicznym stanowisku, jednak bardzo ważna jest:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość programu Excel będzie dodatkowych atutem

Wymagany język angielski, na poziomie: płynny biegły

Wymagany język niemiecki, na poziomie: płynny biegły


Oferujemy


Nasz Klient oferuje:

  • Umowę o pracę - pierwszą na okres próbny 6 miesięcy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość praktycznego wykorzystywania języków obcych
  • Sponsorowany pakiet ubezpieczenia na życie oraz prywatną opiekę medyczną
  • Dodatkowe programy socjalne np. dofinansowanie do wczasów pod gruszą/bony na święta
  • Pracę od poniedziałku do piątku na jedną zmianę
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy (do negocjacji na II etapie rozmowy z klientem) oraz premii przyznawanej raz w roku

Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.





Nie odkładaj swojego rozliczenia!

Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!

Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!