Szczegóły ogłoszenia


Devire


IT Support Specialist

DENA05535



Opis stanowiska:

Twoja przyszła Firma / Your future Company

  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zawansowanym (C1)
  • Niemiecki, włoski, francuski (opcjonalnie)
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Otwarte podejście do wymiany informacji i aktywnie słuchać nowych pomysłów
  • Wiedza z zakresu Windows XP i 7, Microsoft Office 2003/2007, administracja Active Directory, znajomość SCCM
  • Znajomość Service Now lub podobnej technologii Service Desk

Zatrudniony kandydat będzie odpowiedzialny za 

  • Osobiste lub zdalne wsparcie techniczne i procesowe dotyczące dowolnego zapytania dotyczącego sprzętu lub oprogramowania
  • Zapewnienie szybkiego i skutecznego rozwiązania zapytań klientów zgodnie z uzgodnionym poziomem obsługi i zalecanym przebiegiem działań
  • Aktualizacja i utrzymanie rejestru zdarzeń Service Now
  • Odbieranie i rejestrowanie wszystkich kontaktów od Użytkowników za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej itp.

Oferujemy:

  • Praca zmianowa w godzinach 9:00 - 19:00
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
  • Sympatyczną atmosfera
  • Wsparcie doświadczonych pracowników

Miejsce zatrudnienia: Warszawa, Polska



Wymagany język angielski, na poziomie: płynny biegły

Wymagany język polski, na poziomie: płynny biegły




Nie odkładaj swojego rozliczenia!

Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!

Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!