Devire
DEJS05709
Opis stanowiska:
Nasz Klient to międzynarodowy konglomerat technologiczny specjalizujący się w dostarczaniu produktów softwarowych i hardwarowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak również szytych na miarę, kompleksowych rozwiązań adresowanych dla odbiorców korporacyjnych.
Aktualnie poszukujemy mocnego wzmocnienia dla zespołu zapewniającego wsparcie i rozwój projektów z zakresu IoT (Internet of Things/Internet Rzeczy), usług opartych na chmurze oraz rozwiązań hybrydowych. Większość produktów nad którymi pracuje zespól, to rozwiązania wspierające komunikację na potrzeby Tele-konferencji, połączeń telefonicznych, korespondencji e-mail, zapewnianie dostępu zdalnego oraz komunikacji WEB.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
• Wsparcie platformy IoT – rozwiązywanie problemów związanych z transferem danych na linii zasoby sieciowe – aplikacje, zarządzanie bramami sieciowymi i bezpieczne zarządzanie urządzeniami przypisanymi do tych bram.
• Wsparcie dla produktów cloudowych i hybrydowych (WebEx, Jabber IM, C MR, Spark Services) łącznie z obsługa end-pointów podpiętych do chmury.
• Ciągła innowacja i modernizacja istniejących rozwiązań przez automatyzowanie i usprawnianie procesów.
• Pełnienie roli ostatnie instancji (3rd Line of Suport) w przypadku wystąpienia złożonych problemów technicznych u Klientów korzystających z firmowej usługi chmurowej.
• Prowadzenie dokumentacji technicznej. W tym, uczestniczenie w opracowaniu zunifikowanej instrukcji postępowania dedykowanej jako wsparcie dla klientów i odpowiadającej jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami technicznymi.
• Mentoring dla mniej doświadczonych członków zespołu.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
• Wykształcenie wyższe
• 2-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku obejmujące pracę ze zbliżonym stosem technologicznym.
• Doskonałe zrozumienie protokołów call control
• Doświadczenie z analizą logów (SIP/Wireshark/APIs)
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Zapunktujesz dodatkowo jeśli posiadasz:
• Certyfikację CCNA/CCNP
• Znajomość protokołów IoT (AMQP, MQTT, Celluar, IOx)
• Dobre zorientowanie w tematyce bezpieczeństwa Tele-informatycznego (Firewall, VPN, ACL)
• Znajomość technologii Tele-konferencyjnych (VCS, CUCM, TPS, Conductor, CMS)
• Znajomość technologii Microsoft (Exchange, O365, Active Directory, SQL)
• Doświadczenie programistyczne/w pisaniu skryptów automatyzujących
• Doświadczenie w pracy lub administracji Linuksami
Miejsce zatrudnienia: Kraków, Polska
Wymagany język angielski, na poziomie: płynny biegły
Wymagany język wszystkie języki, na poziomie: płynny biegły
Nie odkładaj swojego rozliczenia!
Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!
Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!