Szczegóły ogłoszenia


Devire


Customer Support Engineer

DEMŁ05816



Opis stanowiska:

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Główne zadania:
• rejestracja w systemie komputerowym zgłoszeń użytkowników dostarczonych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej
• udzielanie pomocy klientom w zakresie oprogramowania tworzonego przez firmę (analiza problemu, propozycja rozwiązania)
• dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie relacji z klientami poprzez dostarczanie profesjonalnego wsparcia
• udział w projektach IT na etapie testowania oprogramowania
• tworzenie dokumentacji
• bieżąca aktualizacja informacji o środowiskach klienckich
• współpraca z zespołem programistów, kierowników projektów, implementacji
• wsparcie techniczne udzielane klientom w trybie 24/7

Oczekiwane umiejętności:
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• mile widziana znajomość języków : niemiecki/ hiszpański/ francuski
• doświadczenie w branży IT (obsługa klienta, administrator, wdrożeniowiec)
• doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym
• znajomość baz danych SQL
• mile widziane wykształcenie informatyczne
• zainteresowania ukierunkowane na branżę IT
• umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
• dokładność, terminowość, doskonałe umiejętności komunikacyjne
• umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole

Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• świadczenia socjalne, tj. kursy językowe, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, Multisport
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT branży e-commerce
• przyjazne środowisko pracy w sympatycznym zespole
• współpracę z międzynarodowym zespołem działającym na rynkach światowych

Miejsce zatrudnienia: Zielona Góra, Polska



Wymagany język angielski, na poziomie: płynny biegły

Wymagany język niemiecki, na poziomie: płynny biegły




Nie odkładaj swojego rozliczenia!

Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!

Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!