Szczegóły ogłoszenia


Adecco Poland Sp. z o.o.


Asystent/tka biura

AsB/2018/waw1



Opis stanowiska:

Zakres zadań:

  • Wsparcie działów biura głównego
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami, dostawcami i klientami
  • Organizacja pracy biura w tym: przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji, sprawdzanie połączeń telefonicznych, zapytań i próśb, rejestrowanie przychodzących i wychodzących wiadomości, pomoc administracyjna przy zadaniach finansowych, np. monitorowanie i rejestrowanie wydatków, zamawianie materiałów biurowych, zarządzanie podróżami i przygotowanie wydatków
  • Wsparcie działu HR
  • Koordynacja działań i informacji w intranecie
  • Wykonywanie innych zadań zleconych ad hoc



Miejsce zatrudnienia: Warszawa, Polska



Wymagania:

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1)
  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Odpowiedzialność oraz systematyczność
  • Wysoka komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole



Wymagany język angielski, na poziomie: płynny biegły

Wymagany język wszystkie języki, na poziomie: płynny biegły


Oferujemy


Oferujemy:

  • Możliwość współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość aktywnego wykorzystywania języka angielskiego w codziennych obowiązkach
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilną i długofalową współpracę


Oferta dotyczy pracy stałej.




Nie odkładaj swojego rozliczenia!

Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!

Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!