Szczegóły ogłoszenia


DSV


Asystent ds. Obsługi Klienta ze Znajomością Języka Hiszpańskiego

ISS/FIN/VQHSP/012018



Opis stanowiska:

  • Przyjmowanie, rejestracja oraz obsługa mailowych i telefonicznych zapytań dotyczących przede wszystkim rozrachunków z Dostawcami.
  • Analiza i ewidencja zestawień/rozliczeń od Dostawców.
  • Pozyskiwanie oraz przekazywanie kopii faktur Klientom.
  • Współpraca z działami finansowymi w Polsce oraz w innych krajach Europejskich w ramach Shared Service Centre.

Miejsce zatrudnienia: Warszawa, Polska



Wymagania:

  • bardzo dobrze znasz język angielski,
  • bardzo dobrze znasz język hiszpański.
  • posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w Dziale Finansowym/Obsługi Klienta,
  • znasz pakiet MS Office,
  • umiejętność pracy w zespole, dokładność, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów – to Twoje cechy.

Wymagany język hiszpański, na poziomie: płynny biegły

Wymagany język , na poziomie:


Oferujemy


  • Umowa o pracę bez okresu próbnego.
  • Benefity m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia, dodatki okolicznościowe.
  • Bezpłatne lekcje Business English i realne możliwości wykorzystywania tego języka w codziennej pracy.
  • Możliwość rozwoju w wybranym kierunku dzięki m.in. ścieżkom rozwoju, szkoleniom, projektom cross-funkcyjnym, awansom i promocjom międzydziałowym.
  • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska.
  • Przyjazne warunki pracy, work-life-balance.
  • Wysoka kultura organizacyjna (akcje charytatywne, konkursy, spotkania i eventy integracyjne, sekcje sportowe).
  • Nowoczesne biuro na Mokotowie (ok. 15 minut od stacji Metro Wilanowska), a w nim m.in. ergonomiczne miejsca pracy, owocowe dni i szeroki wybór napojów.
  • Pakiet powitalny (niespodzianka).




Nie odkładaj swojego rozliczenia!

Odbierz swój zwrot podatku, uzyskaj zasiłek i zwrot ubezpieczenia!

Nie zastanawiaj się dłużej i dokończ formularz!